2010. február 18., csütörtök

A Teremtő és a Photoshop

Ahhoz, hogy belépj a várba, meg kell keresned a pályán az ezüstkulcsot. Ha megvágod a kezed, fel kell szedned a kis piros keresztes csomagot. Öt perc vita után a képernyő alján megjelenik: COMBAT! De még mindig nincs Ctrl+Z, pedig hasznos lenne.
Amikor először megláttam ezt a zöldséget, egyből arra gondoltam, hogy "fake". El is mentem mellette. De most megvettem, és úgy tűnik, hogy tényleg létezik.


 



Pagoda karfiol zöldfűszeres kefírrel 

Hozzávalók:
   1 fej pagoda karfiol
   1 pohár kefír
   Só
   Kakukkfű
   Metélőhagyma
   Rozmaring
   Mandula

Olyan, de olyan csudi a pagoda karfiol! Csak sós vízben megfőztem, borítottam rá egy pohár kefírt, megszórtam rozmaringgal, metélőhagymával, kakukkfűvel, és mandulával. 

Aztán megettem. Mission Completed!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése