2010. február 10., szerda

Rák és retek

Szépséges babámmal, saját szórakozásunkra társasjátékot gyártunk. Női karaktereket terveztem hozzá, és elkezdtem érezni a gyomromat. Jól megnéztem, hogy mi került a papírra. Abban reménykedtem, hogy  talán lerajzoltam azt is, hogy mit szeretnék enni. Lássuk csak: páncélok, páncélok, páncélok. Rák!

Koktélrák volt otthon, tehát legyen: Vajban sült koktélrák



Hozzávalók (csak 1 adag)
 
   100 g  koktélrák
   1 kanál vaj
   Maréknyi petrezselyem
   Csipetnyi só, és fehér bors
   Citromlé, ízlés szerint

A vajat felmelegítem (vigyázni kell, mert hamar megbarnul szegény). A petrezselymet felaprítom, és átforgatom a vajban. Mehet bele a koktélrák, sül, sül, sül, és most a só, bors. A végén hozzáadom a citromlevet. 

Köretnek, mondjuk, valami tekervényeset: Reteksaláta

 

Hozzávalók (szintén 1 adag)
  
   Maréknyi retekcsíra
   3 szelet jégcsapretek
   Szójaszósz
   1 kanál vaj (amiben a rák sült)

A retekcsírából hozzunk össze egy barátságos kis kupacot a tányérra. Húzzunk rá egy horizontális csíkot előbb a vajból, majd a szójaszószból. Fektessünk rá jégcsapretekszeleteket, mindegyikre mehet egy csepp vaj. És kész? Kész.

Most pedig légyen testvériség rákok és retkek között!


Egészségemre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése