2010. február 17., szerda

Tea és kakaó

"A tea jobb, mint a kakaó
A tea jobb, mint a kakaó
Mert a kakaót csak a Peti issza
Aki szerelmes a Leilába"

A reggeli dal. Ó, azok a szép, vidám gyermekévek. Aztán Petit, a legkisebbet az unokák közül I.Q. tesztre küldték. Az eredmény megdöbbentő volt. A magam részéről ezután tisztelettel bántam vele, hisz felesleges összetűzésbe keveredni valakivel, aki sokkal értelmesebb, mint én, és még vagy féltucat halandó együttvéve.  Felmerül a kérdés: A tea jobb, mint a kakaó?



 



 Elég bonyolult leírni, hogy miből is van, ugyanis az eredeti tervhez képest változtak az alapanyagok. Ánizsos teás kakaónak indult. Mivel az ánizsom elfogyott, kénytelen voltam abszintos csokit használni. Azt hiszem, hogy ennyi.

Hozzávalók:
1/2 l tej
5 kanál kakaópor
Mentolos szőlőcukor  (és kristálycukor, vagy édeske)
1 kanál Mojito Blues (zöld tea)
1/2 bögre forró víz
Ánizs (vagy abszintos csoki)

Felforralok fél bögre forró vizet. Egy teaszűrőbe 1 kanál teakeveréket teszek, és a bögrében ázni hagyom. Tejet melegítek, beleteszem a szőlőcukrot, az édeskét, majd a teát. Miután ezek feloldódtak beleteszem az ánizst (én ugye nem, mert nincs annyi eszem, hogy belenézzek a konyhaszekrénybe) és a kakaót.

Talán ez ennyi is. Aki nagyon bevadul, rakhat bele igazi abszintot is, de ha rak bele, akkor egy gallonnal, és igya meg reggel, munka előtt. Másnaptól több szabadideje lesz. Én érthető okokból, nem teszek bele.




Legyen ez a kakaó engesztelő áldozat annak a kisfiúnak, aki a gúnyolódás ellenére is minden reggel azt itta, amit szeretett. Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése