2010. április 25., vasárnap

Csirkenyársak a vandál énnek

Szegény- szegény kis Sörölmöm. Nem tudja azt, hogy mi a jó neki. Elmondanám. A kézzelevés. Nem véletlen az, hogy aki megindul ezen az úton, az jobban végzi a munkáját, élményesebben társalog, családjával türelmes, kitartóan gondozza a bukszust. És kérem, azért, mert tudja jól ,hagy valami aznapra még van neki. Amit szétkaphat. De nem ám csak úgy. Saját kezüleg intézheti el!
Az én emberem ezt nem komálja. Nem eszik meg ilyesmiket, hogy csirkecomb például. Ez nincs rendjén. Közbe kell lépnem, mint mindig.

Karóbahúzott Csirkemell


Egyszerű, haver! Vagdalni, Sózni, karó, pác, süt, meg minden. 

Hozzávalók:
   2 szépséges csirkemell
   Olivaolaj
   Só 
   Bors
   Koriander
   4 gerezd okhagyma
   1 szár friss rozmaring
   100 g apróburgony
   100 g lilahagyma
A csirkemelleket vastag csíkokra vágjuk, sózzuk,  felnyársaljuk. Ahogy tetszik. A fűszerekből, a fokhagymából és az olajból pácfélét készítek. Ebben a husi ússzon kissé. Egy órát mondjuk. Utána tűzálló edényt ragadok, és apróburgonyát teszek bele, meg lilahagymát. Ráfektetem a nyársakat, és nyakonöntöm páccal. Sütöm, amíg pontosan olyan nem lesz...mint amilyennek elképzeltem. Utána serpenyőben meg lehet pirítani minden kis szereplőt. És máris lehet kézzel enni.
És akinek a kézzelevés nem tetszik, az menjen a fenébe.  

2 megjegyzés:

  1. Nem akarod esetleg folytatni a blogolást? Olyan marhajól írsz... :)

    VálaszTörlés
  2. Gondolkodtam rajta jó ideje, csak mostanában válik szerintem időszerűvé... kicsit húzós nyaram volt

    VálaszTörlés